NeataIASI.ro – cafeaua ta de dimineata! | Iasi

13 alimente care te scapa de insomnie

1.Cireșele – suc  funcționează la fel de bine ca și cireșe proaspete , se ia un pahar de suc de cirese sau se mănâncă câteva cireșe cel puțin o jumătate de oră înainte de culcare și-l va ajuta pe individ să doarmă oferind un impuls organismului care promoveaza somnolenta în mod natural .

2 . Grapefruit
Consumul de grapefruit inainte de a merge la culcare poate ajuta sa dormi ! Acest lucru se datorează faptului că ea conține licopen , un antioxidant în organism, care a fost spus pentru a îmbunătăți somn . licopen este, de asemenea, pentru a preveni bolile de inima si cancer și are , de asemenea, beneficii anti – îmbătrânire.

3 . Migdale
Migdalele sunt super! Ajutându-vă să dormiți este doar unul din multe beneficii pe care le obține de la consumul lor. Ele sunt pline de magneziu, care ajuta corpul sa se relaxeze. Migdalele sunt foarte bune pentru o dietă sanatoasă , ele sunt pline de grasimi sănătoase de care organismul tau are nevoie în fiecare zi.

4 . Tomate
Acestea sunt , de asemenea, un super aliment și conțin o mulțime de licopen . Dacă se poate, roșii fierte sunt cele mai bune, acest lucru se datorează faptului că prin gătire se produce mai mult de licopen și astfel oferă mai multe beneficii. Adăugarea de roșii la dieta ta mai ales în masa de seară vă ajută nu numai să dormi mai bine, dar și să evitați unele boli grave.

5 . Iaurt
Calciul din iaurt și alte produse lactate va ajuta organismul dumneavoastră să se relaxeze și destresează. De asemenea, laptele cald are triptofan , un aminoacid care are un efect sedativ (doar lapte organic).

6 . Ceai
Stai departe de orice ceai care are cofeina . Ferește-te de ceaiuri care promovează somnolență , ceaiul de musetel este renumit mai ales pentru a relaxa corpul. Ceaiuri, cu o aroma de menta sunt calmante și ceai lemongrass este, de asemenea, cunoscut pentru sprijinirea somnului .

7 . Kale

Aceasta leguma cu frunze verde este plin de vitamine și vă va energiza pe tot parcursul zilei ajutându-vă să vă relaxați seara. Kale este plin de minerale esentiale, proteine, fibre si tot ceea ce corpurile noastre tanjesc .

8. Pepene roșu
Este un super aliment deoarece conține multe substanțe nutritive și este un fabulos anti-inflamator (vara uită de ibuprofen). Este, de asemenea, o sursa fantastică de licopen și vă va ajuta să vă relaxați și să dormiți .

9. Bananele
Bananele sunt o explozie de potasiu și magneziu, acestea ajuta la relaxarea muschilor pentru a vă oferi un somn liniștit . Bananele au , de asemenea, avantajul de a ajuta la scăderea tensiunii arteriale in timp ce dormi .

10. Căpșuni
Căpșunisunt foarte sănătoase din cauza antioxidanților și a vitaminelor. Vitamina C din căpșuni vă va ajuta să dormi. Acest conținut de vitamina C a nu se confunda cu portocalele , care sunt foarte bogate în vitamina C, dar sunt acide și pot provoca arsuri la stomac atunci când mâncate prea aproape de ora de culcare.

11 . Ardeii
Ardei gras conține, de asemenea, vitamina C, care sa dovedit a fi un mod natural de a ajuta organismul să dormă mai bine . Unul din semnele de o deficienta de vitamina C este incapacitatea de a adormi .

12 . Năut
Include în dieta dumneavoastră și vor contribui la creșterea vitamina B6 în corpul dumneavoastră, care la rândul său, va ajuta la producerea proprie de melatonină.

13 . Broccoli
Broccoli este un super aliment ajutându-vă să adormiți.
Este un plin de vitamine și conține tot ceea ce organismul tau are nevoie pentru a funcționa în mod corespunzător , inclusiv proteine , fier , fibre și conținutul de magneziu, care ajută la promovarea somn .

Dacă aveți probleme cu somnul încercați aceste câteva alimente simple, astfel vă veți relaxa și veți avea parte de un somn liniștit.