Pozele spion sunt atât de urâte, încadrarea e aiurea, fundalul e aglomerat și plin de camioane jegoase, mașinile sunt la rândul lor murdare și, de multe ori, mascate în locurile esențiale cu puțin scotch.

Cu toate astea, suntem foarte curioși să le vedem de fiecare dată și, aproape tot de fiecare dată, în cele din urmă sfârșim prin a fi dezamăgiți. Și pentru a satisface această curiozitate a noastră de scurtă durată, există oameni care și-au făcut o meserie din a fi paparazzi pentru mașini.

Față de versiunea standard, vRS primește jante din aliaj mai mari, o micșorare a gărzii la sol, evacuare dublă și un mic eleron. Mai important decât orice schimbare de ordin estetic, însă, va fi cea de sub capotă, unde vRS va avea un TFSI de 2 litri care va dezvolta 220 CP. Va exista și o versiune diesel care mai mult ca sigur va avea tot un motor de 2 litri, TDI de data asta, și în jur de 180 de cai putere. Skoda Octavia vRS ar trebui să fie disponibilă spre vânzare în a doua parte a anului.