Începând de luna viitoare, carnea de pui se va comecializa doar la sticlă şi la PET

„Ţi-e sete? Bea un pahar răcoritor de pui!” sună sloganul campaniei de rebranding a cărnii de pui ce va începe de luna viitoare. O schimbare de imagine radicală dar necesară, ne-a explicat reprezentantul Asociaţiei Producătorilor de Legume şi Alimente. „Pur şi simplu ajunsesem să injectăm aşa de multă apă în carnea de pui încât nu am mai putut, cu conştiinţa împăcată sau legal, să îl considerăm hrană solidă.”, ne-au declarat ei.

Problemele au apărut din cauza consumatorilor înapoiaţi. Ei pur şi simplu nu au înţeles că atunci când injectezi carnea de pui cu apă, ca să-i dublezi greutatea, devine alt tip de aliment. Mulţi oameni încercau să stoarcă şi să prăjească puiul, în loc să-l soarbă cu paiul, ca pe un lichid. Producătorii speră că, după ce vor vedea puiul în sticlă, oamenii vor înţelege care este scopul lui: vor bea un pahar după ce fac sport, în pauză la muncă, la o masă copioasă sau oricând le e sete. Puiul poate fi băut atât rece, cât şi cald. Sec sau cu sifon, în funcţie de preferinţe. De asemenea, expresia „pui la sticlă” va căpăta, în fine, sens.
Transformarea puiului nu este însă terminată. Cercetătorii estimează că, din cauză că e crescut fără să se mişte, hrănit automat şi recoltat la maşină, puiul o să coboare în curând din regnul animal şi va fi trecut pe lista de legume, spre bucuria vegetarienilor din lumea întreagă.