Institutul de cercetare Dachis Group a realizat un clasament al companiilor care au inregistrat cele mai mari cresteri, dar si cele mai importante scaderi, ale reactiilor pozitive in site-urile de socializare.
In cercetarea condusa de companie au fost incluse 30.000 de marci din toata lumea si au fost analizate interactiunile acestora cu fanii pe platforme precum Facebook, Twitter, Youtube, Renren, etc., scrie Business Insider.
Iata care sunt primele cinci brand-uri care au inregistrat cresteri notabile la nivelul reactiilor pozitive in social media:
1. Apple a strans cu 57% mai multe reactii pozitive in social media in anul 2012.
2. LinkedIn +47%
3. JetBlue +40%
4. Adidas +35%
5. Starbucks +26%
Primele cinci companii care au avut scaderi in randul aprecierilor pozitive in 2012:
1. Mitsubishi a inregistrat o scadere de 12% a aprecierilor pozitive
2. Dominos: -11%
3. Kraft: -10%
4. Fiat: -7%
5. Zynga: -5%