Grupul suedez H&M îşi va lansa în această primăvară primele magazine sub brandul de Lux & Other Stories pe zece pieţe din Europa.

Brandul va vinde accesorii, produse de înfrumuseţare şi haine pentru femei pe care retailerul le descrie ca fiind diverse şi cu o paletă largă de preţuri, scrie Retail Week.descărcare (1)

Printre primele magazine ale gigantului se va număra cel din Regent’s Street din Londra, care va deveni de altfel şi magazinul fanion al brandului. Noul magazin va fi amplasat în locul Mamas & Papas.

Suedezii vor lansa brandul & Other Stories pe cele mai importante pieţe europene, respectiv Spania (Barcelona), Germania (Berlin), Italia (Milano), Franţa (Paris), Danemarca (Copenhaga), Suedia (Stockholm) şi Marea Britanie (Londra). Odată cu lansările de magazine fizice se va lansa şi magazinul online al brandului în zece pieţe din Europa, precum Belgia, Danemarca, Finlanda, Franţa, Germania, Italia, Olanda, Spania, Suedia şi Marea Britanie.

“Noi, cei de la &Other Stories suntem încântaţi să deschidem primele noastre magazine în unele dintre cele mai importante oraşe europene. Colecţiile noastre vor putea ajunge la un număr mai mare de oameni prin intermediul site-ului stories.com”, a spus Samuel Fernstrom, cel care va conduce operaţiunile brandului.

Campania-HM-Divided-toamna-2011-300x193

Grupul H&M, al doilea cel mai mare retailer de haine din lume după Inditex, mai deţine în portofoliu branduri precum Monki, Weekday şi Cheap Monday în afară de brandul fanion cu acelaşi nume.