Potrivit datelor de pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice, în 2011 Herbalife a avut o cifră de afaceri de 38,8 milioane lei şi un profit net de circa două milioane lei. Luând în calcul creşterea anunţată de companie, afacerile au ajuns anul trecut la peste 51 milioane lei (11,4 milioane euro).

Anul 2012 a fost al patrulea an consecutiv în care Herbalife România a înregistrat o creştere a afacerilor, România situându-se pe locul al treilea în topul ţărilor cu cea mai rapidă creştere din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa), se arată într-un comunicat al companiei.

„În 2012 am continuat să ne consolidăm afacerea în regiune şi în România, în ciuda condiţiilor generale de instabilitate economică. (…) Creşterea numărului de distribuitori, diversificarea gamei de produse şi îmbunătăţirea eficienţei distribuitorilor sunt principalii factori care impulsionează creşterea afacerii Herbalife în România”, a declarat Romeo Căzănescu, Country Director Herbalife pentru Romania & Moldova.

Numărul distribuitorilor Herbalife a crescut anul trecut cu 30%.

Produsele cu cea mai mare contribuţie la cifra de afaceri sunt cele din categoria de nutriţie internă.

Biroul Herbalife România a fost deschis în Bucureşti în anul 2008. La finele anului 2011, compania avea nouă angajaţi.

Herbalife Ltd este o companie internaţională care comercializează produse de control al greutăţii, nutriţie şi îngrijire personală. Produsele Herbalife sunt vândute în 81 de ţări, prin intermediul unei reţele de aproximativ 2,7 milioane de distribuitori independenţi. În 2012, compania a raportat vânzări nete în valoare de 4,1 miliarde dolari, în creştere cu 18%.