Doncafe, Beko şi McCann Bucureşti au lansat prima soluţie de făcut  “Snooze for Coffee”. Este vorba despre o maşină de cafea conectată prin Wi-Fi la o aplicaţie de alarmă pe smartphone, care dimineaţa, când apeşi „Snooze” pe telefonul tău mobil, maşina de cafea primeşte un semnal şi începe automat să prepare cafeaua.

Potrivit studiilor realizate în ceea ce privește consumatorii, femeile din România dorm cu 30 de minute mai puţin decât bărbaţii, pentru că ele sunt cele care se trezesc mai devreme pentru a prepara cafeaua şi micul dejul pentru restul familiei.

”Doncafe şi Beko şi-au propus să se folosească de cele mai noi tehnologii iar rezultatul a fost o inovaţie în ceea ce priveşte produsele electrocasnice”, au explicat realizatorii “Snooze for Coffee”.

Calculele arată că soluția “Snooze for Coffee” poate oferi 140 de minute de somn în plus în fiecare săptămână şi un total de 7300 de minute de somn în plus pe an (5 zile).

“Doncafe este marca de cafea care recompensează femeile pentru milioanele de momente specaile oferite celor din jur. În toate campaniile de comunicare pentru Doncafe am pus accentul pe recompensa pe care Doncafe le-o oferă: “me moments”. Pentru acest brief, am decis să apelăm la soluţii “extreme” pentru a sublinia toate aceste mesaje Doncafe şi, mai ales, să le oferim femeilor ceva palpabil – momente în plus în fiecare zi, pentru ele însele. Rezultatul este “Snooze for Coffee”-un parteneriat între Doncafe şi Beko, unul dintre cele mai inovatoare branduri de produse electrocasnice şi un brand care a fost pregătit să intre în acest proiect special şi să construiască o maşină de cafea controlabilă de la distanţă, printr-o aplicaţie pe mobil”, a declarat Cristina Calotă, Copywriter, McCann Bucureşti.

Sursa: jurnaluldeafaceri.ro