Apartine de: Universitatea „Gheorghe Zane” din Iasi
Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant nr. 67, bloc Casa Cartii, cod 700064
Telefon: 0232 / 233.752; 0232 / 232.100
Fax: 0232 / 233.752

Misiune
„Pregatirea de specialisti cu temeinice cunostinte economice, in general, si de marketing, in special, dar si cu reale abilitati practice, in baza carora sa rezolve cu competenta multiplele probleme cu care se vor confrunta organizatiile lor, sa fundamenteze pentru acestea politici de marketing, cu strategii si tactici care sa valorifice avantajele concurentiale.”Abilitati si cunostinte dobandite

 

– Cunoasterea conceptelor specifice economiei de piata, respectiv a conceptelor de marketing
– Stapanirea metodelor, tehnicilor si strategiilor de marketing
– Crearea de abilitati in utilizarea instrumentarului de marketing
-Comportament economic indreptat spre un management performant si spre redefinirea culturii organizationale
– Cresterea abilitatilor de comunicareOportunitati de angajare

 

– in compartimentele de marketing ale firmelor
– in firmele de consultanta in probleme de marketing
– in oricare din compartimentele functionale ale firmelor producatoare – aprovizionare, productie, vanzari, export-import, financiar-contabil etc.
– in unitatile comerciale, bancare, de asigurari, turistice, bursiere etc.
– in unitatile de invatamant si de cercetare stiintifica
– in organisme locale, departamentale si nationale, cu atributii in viata economica interna si externa

Misiune
„Pregatirea de specialisti cu temeinice cunostinte economice, in general, si de marketing, in special, dar si cu reale abilitati practice, in baza carora sa rezolve cu competenta multiplele probleme cu care se vor confrunta organizatiile lor, sa fundamenteze pentru acestea politici de marketing, cu strategii si tactici care sa valorifice avantajele concurentiale.”Abilitati si cunostinte dobandite

 

– Cunoasterea conceptelor specifice economiei de piata, respectiv a conceptelor de marketing
– Stapanirea metodelor, tehnicilor si strategiilor de marketing
– Crearea de abilitati in utilizarea instrumentarului de marketing
– Comportament economic indreptat spre un management performant si spre redefinirea culturii organizationale
– Cresterea abilitatilor de comunicareOportunitati de angajare
– in compartimentele de marketing ale firmelor
– in firmele de consultanta in probleme de marketing
– in oricare din compartimentele functionale ale firmelor producatoare – aprovizionare, productie, vanzari, export-import, financiar-contabil etc.
– in unitatile comerciale, bancare, de asigurari, turistice, bursiere etc.
– in unitatile de invatamant si de cercetare stiintifica
– in organisme locale, departamentale si nationale, cu atributii in viata economica interna si externa

 

Discipline din planul de invatamant (selectie)
    Micro si macroeconomie
    Informatica economica
    Contabilitate
    Management
    Finante
    Bazele marketingului
    Marketing strategic
    Marketingul serviciilor
    Marketing international
    Comportamentul consumatorului
    Marketing turistic
    Management comercial
    Cercetari de marketing
    Relatii publice
    Logistica marfurilor
    Marketingul micilor afaceri
    Marketing direct
    Simulari de marketing
    Publicitate si promovarea vanzarilor
    Business to business MK
    Tehnici de vanzare