Apartine de: Universitatea „Gheorghe Zane” din Iasi
Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant nr. 67, bloc Casa Cartii, cod 700064
Telefon: 0232 / 233.752; 0232 / 232.100
Fax: 0232 / 233.752
Misiune
„Pregatirea de specialisti cu temeinice cunostinte economice, in general, si de marketing, in special, dar si cu reale abilitati practice, in baza carora sa rezolve cu competenta multiplele probleme cu care se vor confrunta organizatiile lor, sa fundamenteze pentru acestea politici de marketing, cu strategii si tactici care sa valorifice avantajele concurentiale.”Abilitati si cunostinte dobandite
– Cunoasterea conceptelor specifice economiei de piata, respectiv a conceptelor de marketing
– Stapanirea metodelor, tehnicilor si strategiilor de marketing
– Crearea de abilitati in utilizarea instrumentarului de marketing
-Comportament economic indreptat spre un management performant si spre redefinirea culturii organizationale
– Cresterea abilitatilor de comunicareOportunitati de angajare
– in compartimentele de marketing ale firmelor
– in firmele de consultanta in probleme de marketing
– in oricare din compartimentele functionale ale firmelor producatoare – aprovizionare, productie, vanzari, export-import, financiar-contabil etc.
– in unitatile comerciale, bancare, de asigurari, turistice, bursiere etc.
– in unitatile de invatamant si de cercetare stiintifica
– in organisme locale, departamentale si nationale, cu atributii in viata economica interna si externa
Misiune
„Pregatirea de specialisti cu temeinice cunostinte economice, in general, si de marketing, in special, dar si cu reale abilitati practice, in baza carora sa rezolve cu competenta multiplele probleme cu care se vor confrunta organizatiile lor, sa fundamenteze pentru acestea politici de marketing, cu strategii si tactici care sa valorifice avantajele concurentiale.”Abilitati si cunostinte dobandite
– Cunoasterea conceptelor specifice economiei de piata, respectiv a conceptelor de marketing
– Stapanirea metodelor, tehnicilor si strategiilor de marketing
– Crearea de abilitati in utilizarea instrumentarului de marketing
– Comportament economic indreptat spre un management performant si spre redefinirea culturii organizationale
– Cresterea abilitatilor de comunicareOportunitati de angajare
– in compartimentele de marketing ale firmelor
– in firmele de consultanta in probleme de marketing
– in oricare din compartimentele functionale ale firmelor producatoare – aprovizionare, productie, vanzari, export-import, financiar-contabil etc.
– in unitatile comerciale, bancare, de asigurari, turistice, bursiere etc.
– in unitatile de invatamant si de cercetare stiintifica
– in organisme locale, departamentale si nationale, cu atributii in viata economica interna si externa
Discipline din planul de invatamant (selectie)
Micro si macroeconomie
Informatica economica
Contabilitate
Management
Finante
Bazele marketingului
Marketing strategic
Marketingul serviciilor
Marketing international
Comportamentul consumatorului
Marketing turistic
Management comercial
Cercetari de marketing
Relatii publice
Logistica marfurilor
Marketingul micilor afaceri
Marketing direct
Simulari de marketing
Publicitate si promovarea vanzarilor
Business to business MK
Tehnici de vanzare